Polityka prywatności

§1.
[Postanowienia ogólne]

  1. Niniejszy dokument określa Politykę Prywatności Cebulka Catering, która w szczególności obejmuje regulacje dotyczące ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa innych danych wprowadzonych do Serwisu przez Użytkownika.
  2. Polityka Prywatności stanowi integralny załącznik do Regulaminu.

§2.
[Definicje]

Terminy użyte w niniejszym dokumencie oznaczają:

  1. Administrator – Black Monkey sp. z o. o., ul. Mickiewicza 37/58, 01-625 Warszawa;
  2. Serwis – serwis internetowy Cebulka Catering dostępny poprzez sieć internet z domeny cateringcebulka.pl;
  3. Strona internetowa – strona internetowa pod adresem cateringcebulka.pl oraz wszelkie jej podstrony;
  4. Strony – Administrator i Użytkownik;
  5. Użytkownik – osoba fizyczna, która poprzez zarejestrowanie w Serwisie w sposób wskazany w Regulaminie, posiada aktywne konto Użytkownika.

§3.
[Ochrona danych osobowych]

  1. Administrator jest Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
  2. Korzystanie z Serwisu wiąże się z koniecznością podania przez Użytkownika swoich własnych danych osobowych.
  3. Administrator pozyskuje i przetwarza dane osobowe wskazane każdorazowo w formularzu służącym do zbierania danych.
  4. Administrator, w celu prawidłowego świadczenia usług na rzecz Użytkownika, może przekazywać dane osobowe Użytkownika swoim podwykonawcom, jednak wyłącznie w zakresie niezbędnym do w/w celu oraz na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych. Administrator może przekazywać dane osobowe następującym typom podwykonawców: podmiotom świadczącym usługi informatyczne, podmiotom przygotowującym posiłki oraz podmiotom świadczącym usługi dowozu.
  5. W przypadku skorzystania przez Użytkownika z kodu polecającego, Administrator może udostępnić imię i nazwisko Użytkownika temu Użytkownikowi, którego kod polecający został wykorzystany.

§4.
[Uprawnienia Użytkownika]

  1. W przypadku zmiany danych osobowych, Użytkownik powinien uaktualnić je na Profilu użytkownika.
  2. Użytkownikowi przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  3. Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich podania uniemożliwia korzystanie z Serwisu.
  5. Administrator może odmówić usunięcia danych osobowych Użytkownika, jeżeli zachowanie danych osobowych jest konieczne ze względu na obowiązek nałożony na Administratora przez przepisy prawa.

§5.
[Szyfrowanie danych]

  1. Administrator zobowiązuje się do szyfrowania transmisji danych w celu zabezpieczenia danych Użytkownika przechowywanych w systemie.
  2. Każde połączenie Użytkownika z Serwisem jest szyfrowane i poufne.

§6.
[Techniczna ochrona danych]

  1. Administrator zobowiązuje się do przechowywania kopii bezpieczeństwa zawierających dane osobowe Użytkownika.
  2. Powierzone dane są składowane na najwyższej klasy sprzęcie i serwerach w odpowiednio zabezpieczonych centrach przechowywania informacji, do których dostęp mają tylko upoważnione osoby.
  3. Administrator przeprowadza czynności związane z przetwarzaniem danych osobowych z poszanowaniem wszystkich wymogów prawnych i technicznych nałożonych na niego przez przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

§7.
[Polityka cookies]

  1. Dla wygody Użytkowników Serwis używa plików cookies m.in. w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty.
  2. W ramach Serwisu stosowane są dwa typy plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  3. W Serwisie wykorzystujemy następujące rodzaje plików Cookies:

„niezbędne” - umożliwiają korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników;

"zabezpieczające" - służą do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie korzystania z usług Serwisu;

„wydajnościowe” - umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu;

„funkcjonalne” - umożliwają zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu Serwisu itp.;

„reklamowe” - umożliwiają dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

“integracyjne” - związane są z wykorzystywanymi w Serwisie usługami firm trzecich, np. Google Analytics.

  1. Serwisy obce, których materiały przedstawiamy, mogą także używać cookies, które umożliwiają logowanie się, oraz służą dostarczaniu reklam odpowiadających upodobaniom i zachowaniom użytkownika.
  2. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.

§8.
[Logi]

  1. Zgodnie z praktyką większości serwisów www przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera (logi serwera). W związku z powyższym przechowujemy:

adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu;

czas nadejścia zapytania,

czas wysłania odpowiedzi,

nazwę stacji klienta - identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link);

informacje o przeglądarce użytkownika.

  1. Dane gromadzone w dziennikach logów, dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów administrowania Serwisem.
  2. Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania Serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania Serwisem. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.

§9.
[Kontakt]

  1. Użytkownik może w dowolnym czasie skontaktować się z Administratorem w celu uzyskania informacji o tym, czy i w jaki sposób Administrator wykorzystuje jego dane osobowe.
  2. Użytkownik może również zwrócić się do Administratora z prośbą o usunięcie jego danych osobowych w całości lub w określonej części.
  3. Z Administratorem można skontaktować się wysyłając wiadomość na adres e-mail: pomoc@cateringcebulka.pl.