Polityka prywatności
§1.[Postanowienia ogólne]
- Niniejszy dokument określa Politykę Prywatności Cebulka Catering, która w szczególności obejmuje
regulacje dotyczące ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa innych danych wprowadzonych do Serwisu
przez Użytkownika.
- Polityka Prywatności stanowi integralny załącznik do Regulaminu.
§2.[Definicje]
Terminy użyte w niniejszym dokumencie oznaczają:
- Administrator – Black Monkey sp. z o. o., ul. Mickiewicza 37/58, 01-625 Warszawa;
- Serwis – serwis internetowy Cebulka Catering dostępny poprzez sieć internet z domeny cateringcebulka.pl;
- Strona internetowa – strona internetowa pod adresem cateringcebulka.pl oraz wszelkie jej podstrony;
- Strony – Administrator i Użytkownik;
- Użytkownik – osoba fizyczna, która poprzez zarejestrowanie w Serwisie w sposób wskazany
w
Regulaminie, posiada aktywne konto Użytkownika.
§3.[Ochrona danych osobowych]
- Administrator jest Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
- Korzystanie z Serwisu wiąże się z koniecznością podania przez Użytkownika swoich własnych danych osobowych.
- Administrator pozyskuje i przetwarza dane osobowe wskazane każdorazowo w formularzu służącym do zbierania
danych.
- Administrator, w celu prawidłowego świadczenia usług na rzecz Użytkownika, może przekazywać dane osobowe
Użytkownika swoim podwykonawcom, jednak wyłącznie w zakresie niezbędnym do w/w celu oraz na podstawie
stosownych umów powierzenia przetwarzania danych. Administrator może przekazywać dane osobowe
następującym typom podwykonawców: podmiotom świadczącym usługi informatyczne, podmiotom
przygotowującym posiłki oraz podmiotom świadczącym usługi dowozu.
- W przypadku skorzystania przez Użytkownika z kodu polecającego, Administrator może udostępnić imię i
nazwisko Użytkownika temu Użytkownikowi, którego kod polecający został wykorzystany.
§4.[Uprawnienia Użytkownika]
- W przypadku zmiany danych osobowych, Użytkownik powinien uaktualnić je na Profilu użytkownika.
- Użytkownikowi przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania,
usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym
momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
- Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich podania uniemożliwia korzystanie z Serwisu.
- Administrator może odmówić usunięcia danych osobowych Użytkownika, jeżeli zachowanie danych osobowych
jest konieczne ze względu na obowiązek nałożony na Administratora przez przepisy prawa.
§5.[Szyfrowanie danych]
- Administrator zobowiązuje się do szyfrowania transmisji danych w celu zabezpieczenia danych Użytkownika
przechowywanych w systemie.
- Każde połączenie Użytkownika z Serwisem jest szyfrowane i poufne.
§6.[Techniczna ochrona danych]
- Administrator zobowiązuje się do przechowywania kopii bezpieczeństwa zawierających dane osobowe Użytkownika.
- Powierzone dane są składowane na najwyższej klasy sprzęcie i serwerach w odpowiednio zabezpieczonych
centrach przechowywania informacji, do których dostęp mają tylko upoważnione osoby.
- Administrator przeprowadza czynności związane z przetwarzaniem danych osobowych z poszanowaniem wszystkich
wymogów prawnych i technicznych nałożonych na niego przez przepisy dotyczące ochrony danych
osobowych.
§7.[Polityka cookies]
- Dla wygody Użytkowników Serwis używa plików cookies m.in. w celu dostosowania serwisu do
potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane
przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty.
- W ramach Serwisu stosowane są dwa typy plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz
„stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi,
które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony
internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies
przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies
lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- W Serwisie wykorzystujemy następujące rodzaje plików Cookies:
„niezbędne” - umożliwiają korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. wykorzystywane przy
obsłudze autoryzacji użytkowników;
"zabezpieczające" - służą do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie
korzystania z usług Serwisu;
„wydajnościowe” - umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu;
„funkcjonalne” - umożliwają zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację
interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik,
rozmiaru czcionki, wyglądu Serwisu itp.;
„reklamowe” - umożliwiają dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich
zainteresowań.
“integracyjne” - związane są z wykorzystywanymi w Serwisie usługami firm trzecich, np. Google
Analytics.
- Serwisy obce, których materiały przedstawiamy, mogą także używać cookies, które umożliwiają
logowanie się, oraz służą dostarczaniu reklam odpowiadających upodobaniom i zachowaniom użytkownika.
- W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza
akceptację dla stosowanych tu cookies.
§8.[Logi]
- Zgodnie z praktyką większości serwisów www przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera
(logi serwera). W związku z powyższym przechowujemy:
adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu;
czas nadejścia zapytania,
czas wysłania odpowiedzi,
nazwę stacji klienta - identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link);
informacje o przeglądarce użytkownika.
- Dane gromadzone w dziennikach logów, dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów
administrowania Serwisem.
- Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania
Serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania
Serwisem. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w
administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech
identyfikujących osoby odwiedzające serwis.
§9.[Kontakt]
- Użytkownik może w dowolnym czasie skontaktować się z Administratorem w celu uzyskania informacji o tym, czy
i w jaki sposób Administrator wykorzystuje jego dane osobowe.
- Użytkownik może również zwrócić się do Administratora z prośbą o usunięcie jego danych
osobowych w całości lub w określonej części.
- Z Administratorem można skontaktować się wysyłając wiadomość na adres e-mail: pomoc@cateringcebulka.pl.